.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چتر مهرورزی خادمان امام رئوف بر سر نیازمندان
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر گفت: خادمیاران رضوی قائم شهری، طی آبان ماه به یک‌هزار و ۱۸ خانواده نیازمند کمک کردند.

 

   

 

شمال نیوز : محمدصادق فاضل‌زاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر، از نیات خیرخواهانه و انسان دوستانه خادمیاران و یاوران رضوی با کمک‌هایی به ارزش ۴میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریالی به جامعه هدف با شعار خدمت کریمانه، جهاد عالمانه در یک‌ماهه آبان ۱۴۰۱ به نیازمندان خبر داد.

 

وی با اشاره به همدلی و همیاری خیران نیک‌اندیش با خدمت‌گزاران امام رضا(ع) که در راستای ترویج فرهنگ رضوی موجب ارائه خدمات متنوع به اقشار آسیب‌پذیر شد، گفت: در این ماه به‌طور متوسط روزانه به ۳۴ و در مجموع یک‌هزار و ۱۸ خانواده محروم خدمت‌رسانی شد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر با قدردانی از خادمان امام رضا(ع) قائم شهری، افزود: تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق، غذای گرم، جهیزیه، انواع پوشاک، کارت هدیه، تبلت و گوشی هوشمند بین نیازمندان، و همچنین، ذبح چند گوسفند و اهداء گوشت آنها به خانواده‌های کم برخوردار، کمک نقدی و پرداخت وام قرض‌الحسنه و ارائه خدمات پزشکی و ویزیت بیماران از انواع خدمات این عزیزان در ماه یاد شده بود.

 

فاضل‌زاده، با اولویت قرار دادن امور فرهنگی اظهارکرد: خادمان ولی نعمتمان در این مدت که مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن عسکری (ع)، امام صادق (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بود، ۶۶ برنامه فرهنگی شامل بزرگداشت مناسبت‌ها، محافل قرآنی، جلسه ی آموزشی ویژه بانوان خادم‌یار و اجرای طرح تولی روضه خانگی را در دستور کار داشتند.

 

وی در پایان گفت: رساندن ۹ زائر اولی به آرزوی قلبی‌شان برای زیارت حرم مطهر رضوی، اجرای طرح آقا حساب کردند برای سه نیازمند و تعمیر منزل خانواده ناتوان در قالب اردوی جهادی نیز از دیگر فعالیت‌های خادمان و یاوران رضوی شهرستان قائم‌شهر در آبان ماه ۱۴۰۱ بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.